glad påsk! =D

Just nu har jag bäddat ner mig i min goa säng och tänkte försöka sova, fast näääe, datan lockar ju lite mer.
Sov hos matilda inatt, awesome kväll igår, det får vi göra om hjärtat, hehe.
Sen idag kom vi upp rätt sent, käkade och sånt, sen låg vi och solade på studsmattan hela dagen, riktigt skönt ute. Pappa kom typ vid 4 eller något så drog vi till eurostop och handlade, och sen stack vi till mormor&morfar och firade påsk där med hela släkten och kajsa, riktigt nice kväll! :)
Och heeela mitt påskägg är kvar och fortfarande fyllt till brädden med massa godis, de niii!
Och i morgon kommer bästa Caroline till mig också, som jag inte träffat på år och sover här, awesome!
hade gööött, och hoppas alla haft en bra påsk, pussss.




jag älskar dig kusin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0