tack emmaaaa

Go'kväll he-he
Emma har fixat min blogg nu, riktigt nöjd blev jag. Rosa och allt ju, awesome!
Vet inte hur ''flitigt'' bloggande det blir, det märker vi. Skriver när jag känner för det.
Har egentligen inget och säga just nu, är bara så enormt trött, känns som att jag ska däcka vilken sekund som helst nu. Pluggat en massa NO nu till provet imorgon om salter, syror, baser, kemiska tecken osv, förstår ingenting av det, men får väl hoppas att de går hyfsat bra ändå.. :|

& grattis till min underbara carrrru som fyller fjorton i morgon, ha en superduper bra födelsedag hjärtat, de förtjänar du!


saknar dig såhääääär mycke hjärtat.


Kommentarer
Postat av: carrooo

tack emelie, :D saknar dej oxå bby :( vi mst träffas snart ! <3 så jävla ful jag är på bilden btw, du är ju skitfin !

2011-04-14 @ 00:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0