min helg :)

Inte hunnit uppdatera här, så jag gör det nu snabbt innan jag drar iväg på match!

Torsdag; Skolan först, ganska chill. Sen hängde Julia med mig hem så stack vi iväg med mamma till eurostop för att kolla min syn en gång till (senaste gången va för två år sen, och för dom som nte visste har jag glasögon, men använder dom aldrig). Iallafall, så har min syn försämrats ganska kraftigt och jag ska få nya glasögon och linser så småningom, och denna gången måste jag använda dom.. Jag fick med mig 6 st hem som jag valde ut, och nu har jag bestämt mig för ett par som är rätt snygga ändå. Ni får bild på dom sen när jag fått dom med min styrka och sånt som kommer ta tid. Sen kollade vi lite affärer och sånt åkte hem och jag stack och tränade.
Fredag; Skolan först, sen till eurostop en gång till och köpte bikini med mamma och köpte en till Julia med.
Efter de stack jag hem till Matilda och vi stack med en gång till hennes syster och käkade där, sen hem till henne igen, snackade skype med massa roliga och sen somnade hon medans jag och Marika kollade på svensson svensson, matilda snarkade precis som vanligt så man absålut inte kunde sova haha..
Lördag; Vaknade hos Matilda vid 9 tiden och upp och börja fixa sig, sen stack vi till maxi och handlade.
När vi skulle köra hem därifrån så skulle vi caba ner deras bil och då stog det fel på taket när vi hade cabat halvvägs ner så där satt vi på maxis parkering och hade inte en aning om vad vi skulle göra, sedan kom Matildas pappa och hjälpte oss så körde vi till någon volvo verkstad i laholm men den gubben hade ingen aning om vad som va felet häller.. ? Sen kom mamma vid 1 tiden och vi körde hem och tog Julia med oss på hemvägen, sedan åkte vi på match mot alet som vi förlorade mot med 3-1.. sadface. Efter de åkte vi hem och packade och fixade oss sen drog vi till stranden med folk och grillade. Sen åkte jag och julia och kevin hem till mig en stund o chillade, sen somnade vi typ 1-2 tiden.
Söndag; Jag och julia gick upp vid 11 och åt frukost sen ut i det fina vädret och solade och tog bilder, nu sitter jag här och har precis skrivit världens längsta inlägg så nu ska jag stänga av datan, käka och sen bär det av till match mot Astrio med f99/98.

Matilda lockade mitt hår, tycker själv inte jag passar i lockar..



Grillkvällen på stranden





Ute med julia




nu måste jag dra till samlingen, är redan sen.
pusss


Kommentarer
Postat av: matilda ewaldh

ATT DU PASSAR I LOCKAR! :O<3

2011-05-10 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0