jordens undergång...

Jorden går tydligen under på lördag klockan 6 fick jag reda på idag, en 89 årig gubbe påstår det och säger att han är helt säker på det och att de står i bibeln osvosv, synd om er, ni dör här, jag dör på en strand i cypern, livet är rättvist!
Och svar nej, jag tror inte på det men kan ändå inte låta li att tänka på det lite, de är läskigt ju! :o
Videon om det finns inte på youtube, inte va jag har sett iallfall men många har länkat den på facebook om ni inte sett den.
Nahe, nu måste jag fortsätta packa och fixa massa, stack bara hem till mamma en stund för att hämta saker och tänkte jag kunde sitta lite vid datan nu när jag ändå är här hehe! :D
Lovar att uppdatera igen innan jag åker iallfall, pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0