nytt i garderoben

La upp ett inlägg igår kväll om hur det gick på matchen osv, men de kom aldrig upp för det hände något och orkade verkligen inte skriva om de.
Men iallafall så vann vi mot astrio med 4-2, så det gick bra, dock fick jag spela höger back och mitt mitt men sånt är livet.
Nu har jag solat lite och fått lite kläder av min granne som ni får bild på här under + min nya bikini jag köpte i fredags! :)
Och snart sticker jag och mamma in med mina glasögon och fixar och sånt, så får jag tillbaka dem med rätt styrka osv om typ 2 veckor! :)


ett par chinos, ett par korta jenas, tre par shorts, två par linnen :)


min nya bikini som jag verkligen älskar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0